Аңдатпа: 
                    
                
                Білім мазмұнын жаңарту жағдайында жобалық әдістемені қолдану өзекті болады, өйткені теориялық білімді практикада қолдануға бағытталған жаңа білім беру мақсаттары маңызды болып табылады. Жобалық әдісті қолдану оқу-танымдық әрекеттерді жаңартып, студентті осы іс-әрекеттің субъектісі ретінде белсендіруге мүмкіндік береді. Мақалада жоба әдісі бойынша жұмыс кезеңдері және жобаны ұйымдастырудағы мұғалімнің рөлі қарастырылады
Мақала ашу
                    
                    Журналдың шыққан жылы:                     
                        2018                    
                
                
                    
                    Журнал нөмірі:                     
                        3(71)                    
                
                
                    
                    Тақырып:                     Педагогика және психология
                
                
             
             Қазақ
 Қазақ English
 English Русский
 Русский