Ғылыми журнал

Инновациялық Еуразия университетінің Хабаршысы

Редакциялық алқаның қарауына мақала беру және рецензиялау

+7 (7182) 31-64-83

journal@ineu.edu.kz

Артқа

Мақалалар мұрағаты

Фильтрлар:

4(96)

Тазарту

Брендті жылжыту құралы ретінде əлеуметтік медианың тілдік стратегиялар мен коммуникациялық тəжірибелері
Аңдатпа: Əлеуметтік желілердің қоғамдық пікірді қалыптастыруға, сондай-ақ маркетингтік стратегиялардың динамикасына ықпалының артуы. Нарықты цифрландыру жағдайында компаниялар желілік ортада белсенді дамып келе жатқан жаңа тілдік жəне мəдени кодтарды ескеруге мəжбүр. Брендті жылжыту құралы ретінде əлеуметтік желілердің тілдік стратегиялары мен коммуникациялық тəжірибелерін талдау, сондай-ақ олардың тиімділігінің негізгі факторларын анықтау. Мазмұнды талдау, кейс-əдіс, аудиториямен өзара əрекеттесуді талдау, сауалнама əдісі, салыстырмалы талдау сияқты əдістерді кешенді пайдалану теориялық аспектілерді де, практикалық мысалдарды да талдау арқылы брендтерді жылжыту құралы ретінде əлеуметтік медианың рөлін зерттеуге жан-жақты көзқарасты қамтамасыз етеді. Премиум брендтер мəртебе мен беделдің символы ретінде бренд имиджін қалыптастыруға ықпал ететін эксклюзивтілік пен жоғары сапаға баса назар аудара отырып, ақылды жəне талғампаз тілді пайдаланады. Жаппай брендтер тұтынушылардың кең ауқымына назар аудара отырып жəне аудиторияның белсенділігін арттыру үшін əлеуметтік трендтерді белсенді қолдана отырып, қол жетімді жəне эмоционалды қарым-қатынас стилін қолданады. Эмоционалды бай мазмұн тұтынушылардың белсенділігі мен адалдығын арттыруда, аудиториямен терең байланыс орнатуда жəне олардың белсенділігін арттыруда шешуші рөл атқарады. Тиімді тілдік стратегиялар мен əлеуметтік желілердегі дұрыс таңдалған коммуникациялық тəжірибелер бренд туралы хабардар болуға жəне тұтынушылардың адалдығына ықпал етеді.
Журналдың шыққан жылы: 2024
Журнал нөмірі: 4(96)

Прецеденттік мəтіндер құндылықтар мен тарихи контекстті беру механизмі ретінде
Аңдатпа: Мақала мəдени құндылықтар мен тарихи контекстті беру механизмі ретінде прецеденттік мəтіндерді зерттеуге арналған. Жұмыста фольклорлық, əдеби жəне тарихи шығармаларды қоса алғанда, прецеденттік мəтіндердің моральдық, этикалық жəне философиялық бағдарларды сақтау мен жеткізудегі рөлі, сондай-ақ олардың дəуірдің негізгі оқиғалары мен құбылыстарын бейнелейтін “уақыт айнасы” ретіндегі функциялары талданады. Прецеденттік мəтіндердің рөлін анықтау, олардың ұжымдық тəжірибе мен мəдени бірегейлікті қалыптастыруға əсерін анықтау. Прецеденттік мəтіндерді талдау үшін мазмұнды талдау, семантикалық талдау, салыстырмалы талдау əдістері, мəтіндерді түсіндіру жəне деконструкциялау əдістері қолданылды. Қазіргі заманғы медиа жəне мəдени контексттердегі прецеденттік мəтіндерді бейімдеу процесіне, олардың қоғамдық санада өзекті бола отырып, бастапқы мағынамен байланысын сақтау қабілетіне ерекше назар аударылады. Жаһандану жағдайында əртүрлі мəдениеттердің прецеденттік мəтіндерінің өзара əрекеттесуі жəне оның жергілікті мəдени кодтарға əсері де қарастырылады.Қазақ жəне орыс фольклорының мысалдарында бұл мəтіндер ұжымдық бірегейлікті қалыптастырудың жəне əлеуметтік бірлікті нығайтудың маңызды құралы ретінде қалай қызмет ететіні көрсетілген. Мақала мəдени жадыны, фольклорды жəне медиа мəдениетті зерттеуге қосқан үлесін білдіреді
Журналдың шыққан жылы: 2024
Журнал нөмірі: 4(96)

Аллюзиялар – баспасөздегі көркемдік құралы
Аңдатпа: Мақала медиа кеңістіктегі интертекстуалдылықтың өсіп келе жатқан рөліне, журналистік мəтіндердің экспрессивтілігін арттыру қажеттілігіне жəне бұқаралық ақпарат құралдары арқылы таратылатын мəдени кодтарды зерттеудің маңыздылығына байланысты заманауи газет тақырыптарындағы стилистикалық құрал ретінде тұспалдауларды зерттеуге арналған. Аллюзиялардың функцияларын, көздерін жəне жіктелуін кешенді талдау жəне мəдени контексттің оларды қабылдауға əсерін анықтау. Бұл зерттеуде келесі əдістерді қамтитын кешенді тəсіл қолданылды: үздіксіз іріктеу əдісі (шектеулермен), контекстік талдау, мəтінаралық талдау, мəдениеттанулық талдау, жіктеу 2018-2021 жылдар аралығындағы бірқатар мерзімді басылымдардың газет тақырыптарын талдау негізінде мақала тұспалдаудың негізгі көздерін анықтайды: кино мен əдебиеттен алынған қанатты сөз тіркестері, фразеологизмдер, фольклор жəне публицистикалық мəтіндер. Донорлық мəтіндердің элитадан бұқаралық мəдениетке ауысуы атап өтіледі, бұл олардың кең аудиториямен танылуын қамтамасыз етеді. Тұспал ұрпақтар арасындағы байланысты қамтамасыз ететін жəне бұқаралық мəдениеттің тенденцияларын көрсететін мəдени байланыстың қуатты құралы болып табылады деген қорытындыға келді. Тұспалдарды сəтті декодтау оқырманның фондық біліміне байланысты жəне журналисттен өз аудиториясын терең түсінуді талап етеді.
Журналдың шыққан жылы: 2024
Журнал нөмірі: 4(96)