Аңдатпа:
Əлеуметтік желілердің қоғамдық пікірді қалыптастыруға, сондай-ақ маркетингтік
стратегиялардың динамикасына ықпалының артуы. Нарықты цифрландыру жағдайында
компаниялар желілік ортада белсенді дамып келе жатқан жаңа тілдік жəне мəдени кодтарды
ескеруге мəжбүр.
Брендті жылжыту құралы ретінде əлеуметтік желілердің тілдік стратегиялары мен
коммуникациялық тəжірибелерін талдау, сондай-ақ олардың тиімділігінің негізгі
факторларын анықтау.
Мазмұнды талдау, кейс-əдіс, аудиториямен өзара əрекеттесуді талдау, сауалнама əдісі,
салыстырмалы талдау сияқты əдістерді кешенді пайдалану теориялық аспектілерді де,
практикалық мысалдарды да талдау арқылы брендтерді жылжыту құралы ретінде əлеуметтік
медианың рөлін зерттеуге жан-жақты көзқарасты қамтамасыз етеді.
Премиум брендтер мəртебе мен беделдің символы ретінде бренд имиджін
қалыптастыруға ықпал ететін эксклюзивтілік пен жоғары сапаға баса назар аудара отырып,
ақылды жəне талғампаз тілді пайдаланады. Жаппай брендтер тұтынушылардың кең ауқымына
назар аудара отырып жəне аудиторияның белсенділігін арттыру үшін əлеуметтік трендтерді
белсенді қолдана отырып, қол жетімді жəне эмоционалды қарым-қатынас стилін қолданады.
Эмоционалды бай мазмұн тұтынушылардың белсенділігі мен адалдығын арттыруда,
аудиториямен терең байланыс орнатуда жəне олардың белсенділігін арттыруда шешуші рөл
атқарады. Тиімді тілдік стратегиялар мен əлеуметтік желілердегі дұрыс таңдалған
коммуникациялық тəжірибелер бренд туралы хабардар болуға жəне тұтынушылардың
адалдығына ықпал етеді.
Журналдың шыққан жылы:
2024
Журнал нөмірі:
4(96)
Тақырып: Гуманитарлық ғылымдар