Аңдатпа: 
                    
                
                Ұсынылған мақалада ғаламдық ақпараттандыру контексінде интернетке қосылу арқылы адам арасындағы қарым-қатынастың көп өлшемді әдістерін қарастырады. Сондай-ақ, қоғамдағы әлеуметтік және мәдени өзгерістердің, құндылықтардың таралуының үрдісі, интернетте таратылатын бұқаралық ақпараттың барлық байланыстарын коммерциализациялау үрдістері атап өтілді.
Мақала ашу
                    
                    Журналдың шыққан жылы:                     
                        2017                    
                
                
                    
                    Журнал нөмірі:                     
                        3(67)                    
                
                
                    
                    Тақырып:                     Гуманитарлық ғылымдар
                
                
            
            
 Қазақ
 English
 Русский