Аңдатпа:
Мақалада «Қазақтелеком» АҚ инновациялық дамуының жағдайы, мәселелері, беталысы және заңдылығы қарастырылған. «Қазақтелеком» АҚ 2010–2015 жылдар аралығындағы инновациялық дамуының ұйымдастырылуы мен инновация шолуларының түйін фактілерін талдау негізінде компанияның инновациялық қызметінің келешектегі болжамы ұсынылып отыр. Жұмыста тұтынушылар қызметіндегі нарықтың сегменттелуіне компанияның маркетингтік стратегиясының талдауы ұсынылған.
Мақала ашу
Журналдың шыққан жылы:
2016
Журнал нөмірі:
1(61)
Тақырып: Экономикалық ғылымдар
Түйінді сөздер: «Қазақтелеком» АҚ, IТ-инновациялар, инновациялар, маркетингтік зерттеу, клиенттер, стратегия, өнімнің өмірлік циклі