Аңдатпа:
Мақала авторлардың сыртқы жарнама ерекшелігін, атап айтқанда, жарнаманың басты міндеттері мен мақсаттарын іске асыруға ықпал ететін оның негізгі функцияларын зерттеуге негізделген. Авторлар функциялар арасында ең маңыздысы деп, ақпараттық және имидждік функцияларды бөледі. Ақпараттық функция әлеуетті сатып алушыларды және тауарды немесе қызметті ақпараттандырудан және ол туралы ақпараттануды қолдаудан тұрады. Имидждік функция тұтынушылардың санасында жарнамаланатын тауардың немесе қызметтің оң бейнесін бекіту, тұтынушының қолайлы қарым-қатынасын қолдау танымалдығы болып табылады
Мақала ашу
Журналдың шыққан жылы:
2019
Журнал нөмірі:
3(75)
Тақырып: Гуманитарлық ғылымдар
Түйінді сөздер: сыртқы жарнама, ақпараттық функция, имидждік функция, жарнамалық дискурс, жарнамалық мәтін