Аңдатпа: 
                    
                
                Мақалада 9 сынып оқушыларының биология бойынша функционалдық сауаттылығын зерттеу нәтижесі ұсынылған. РISA халықаралық бағдарламасының 15 жастағы оқушылардың функционалдық сауаттылығын бағалау әдістемесі қолданылған. Жаратылыстану ғылыми сауаттылықты бағалау үшін әр түрлі деңгейдегі қиындық тудыратын тестер апробациядан өтті. Оқушыларды емтиханға дайындау процесінде тікелей түрде тест тапсырмаларымен жүйелі жұмыс жүргізу және сонымен қатар базалық деңгейдегі білім мен біліктерін өндеп, бекіту қажет.
Мақала ашу
                    
                    Журналдың шыққан жылы:                     
                        2016                    
                
                
                    
                    Журнал нөмірі:                     
                        4(64)                    
                
                
                    
                    Тақырып:                     Педагогика және психология
                
                
             
             Қазақ
 Қазақ English
 English Русский
 Русский