Аңдатпа:
Бұл мақалада қазақ жарнама және жарнамалық мәтіндер зерттелген. Aвторлар мысалында олардың сипаттамалары суреттерді анықтауға бағытталған жарнамалық хабарларды, талдайды еліміздің мәдени ерекшелігін көрсететін, қазақ жарнама сипаттамалары көрсетеді. Жұмыстың фокус ерлер мен әйелдердің жарнамалық суреттер ерекшеліктерін сипаттайтын, гендерлік стереотиптердің баса назар аударылады.
Мақала ашу
Журналдың шыққан жылы:
2016
Журнал нөмірі:
1(61)
Тақырып: Қоғамдық ғылымдар
Түйінді сөздер: гендерлік, жарнама мәтін, гендерлік стереотип, стереотиптік сурет, лингвистикалық талдау