Негізгі мəселе: Қазіргі білім беруде үнемі жаңарып отыру жəне жаңа шындыққа бейімделу қажеттілігі туындайды. Негізгі мəселелердің бірі – оқу үрдісінің тиімділігін арттыру Мақсаты: жалпы білім беретін мектептердің білім сапасына ақпараттық- коммуникациялық технологиялардың əсерін бағалау. Зерттеу əдістері: осы мақсатқа жету үшін ғылыми əдебиеттерге жан-жақты талдау жасалды, сонымен қатар оқу үдерісі аясында тəжірибелік зерттеулер жүргізілді: мұғалімдер мен студенттер арасында сауалнама, сандық технологияларды қолдану арқылы өткізілген сабақтардың нəтижелерін салыстыру бойынша іс-əрекеттік зерттеу жəне дəстүрлі оқыту əдістерімен. Нəтижелер жəне олардың маңыздылығы: зерттеу білім беру процесінде ақпараттық- коммуникациялық технологияларды қолдану мыналарға мүмкіндік беретінін көрсетті: оқушылардың ынтасын арттыру, оқуды даралау – ақпараттық-коммуникациялық технологиялар əрбір студент үшін жекелендірілген оқыту траекториясын құруға мүмкіндік береді. оның қарқыны мен ақпаратты қабылдау ерекшеліктерін ескеру. Тағы бір маңызды нəтиже – заманауи қоғамда табысты өмір сүруге қажетті цифрлық құзыреттерді дамыту мүмкіндігі. Ал, сайып келгенде, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану оқу материалын тереңірек жəне жан-жақты меңгеруге мүмкіндік береді, сонымен қатар мұғалім мен оқушы арасындағы кері байланысты қамтамасыз етеді, бұл білім сапасының артуына əкеледі
Мақала ашу
Аңдатпа:
Журналдың шыққан жылы:
2024
Журнал нөмірі:
3(95)
Тақырып: Педагогика және психология