Зерттеу бұл кедергілер оқушылардың мотивациясы мен белсенділік деңгейін төмендету арқылы оқу процесін айтарлықтай қиындатады. Бұл мақалада студенттердің білім беру ортасындағы психологиялық кедергілері, соның ішінде қателіктерден қорқу, мазасыздық, сенімсіздік жəне коммуникативті қиындықтар қарастырылады. Білім беру ойындарының əсерін осы қиындықтарды жеңудің инновациялық əдісі ретінде зерттеу. Педагогикалық тəжірибені талдауды, сондай-ақ ойын тəсілінің тиімділігін растайтын шетелдік жəне отандық зерттеулердің мысалдарын қамтиды. Зерттеу нəтижелері рөлдік ойындар, топтық тапсырмалар жəне кейс əдістері сияқты ойын технологиялары студенттерге өздерін сенімді сезінуге, жаңа коммуникативтік стратегияларды үйренуге жəне командада өзара əрекеттесу дағдыларын дамытуға көмектесетінін көрсетеді. Ойындарды пайдалану мазасыздық деңгейін төмендетуге, көңіл-күйді жақсартуға жəне оқудың қолайлы атмосферасын қалыптастыруға ықпал етеді, нəтижеден оқу процесіне баса назар аударады. Зерттеу нəтижелері оның тиімділігін арттыру жəне студенттердің толыққанды дамуы үшін қолайлы орта құру үшін білім беру процесіне ойын əдістерін енгізу қажеттілігін көрсетеді.
Мақала ашу
Аңдатпа:
Журналдың шыққан жылы:
2024
Журнал нөмірі:
4(96)
Тақырып: Педагогика және психология
Түйінді сөздер: психологиялық кедергілер, білім беру ойындары, мотивация, алаңдаушылық, рөлдік ойындар