Аңдатпа:
Мақаланың зерттеу объектісі - Қазақстан Республикасының ақпараттық коммуникациялық
қызметтер нарығының телекоммуникация саласы болып табылады. Соңғы жылдары республиканың
байланыс және телекоммуникациялар нарығының құрылымы едәуір жақсарғанына қарамастан,
олардың дамуының болашағын айқындайтын толыққанды нақты трендін қалыптастыратын саланың
әртүрлі сегменттерінің дамуы әртүрлі заңдылықтарға ие. Осыған байланысты, зерттеу мақсаты
ретінде Қазақстандағы телекоммуникация саласының жай-күйіне, саланың негізгі ойыншыларын
анықтауға, оның сегменттерінің даму тенденциялары мен заңдылықтарына талдау жасалды.
Мақалада қойылған мәселені шешудің ғылыми құралы ретінде статистикалық және аналитикалық
талдау әдістерінің жиынтығы қолданылды, олардың негізінде талдаудың негізгі нүктелері, мәселелері
мен даму тенденциялары негізделді және сипатталды. Қазақстан Республикасының ақпараттық-коммуникациялық қызметтер нарығы мемлекеттің қатысуымен сипатталатынын айта кету керек,
оның мәні нарықтық салаларды дамытуда құрылымдық және технологиялық өзгерістерді құрайтын
құралдарды пайдалануда да, мемлекеттік нарықтың бәсекеге қабілеттілігін айқындайтын басым
бағыттарда оның дамуын қолдау кезінде де көрінеді. Қазақстан Республикасының ақпараттық-коммуникациялық саласын дамытудағы осындай құралдардың бірі – «Цифрлық Қазақстан»
мемлекеттік бағдарламасы. Нарықты дамыту технологиялық сектордан жаңа ойыншылардың пайда
болуымен қатар жүреді, нәтижесінде қызметтер спектрін кеңейту, олардың сапасы мен баға
саясатын жақсарту арқылы тұтынушылар үшін бәсекелестіктің артуы. Бәсекелестік нәтижесінде
республиканың телекоммуникациялық қызметтер саласында жетекші операторлардың пулы құрылды,
олардың қызметі ұлттық шеңберден тыс шығып жатыр. Сонымен бірге, бұрынғыша саланың
инфрақұрылымы өзінің жетілуін керек етеді, цифрлық және серіктік инфрақұрылымның жетілмеуі
және деректерді таратудың ұқсас жүйесінің басым болуымен сипатталады. Ұялы
телекоммуникациялық қызметтердің әлемдік нарығында жақын арады қарқынды өсу туралы
болжамды ескере отырып, бұл операторлардан да, жалпы мемлекеттен де Қазақстанның әлемдік
ақпараттық кеңістікке енуінің маңызды факторларының бірі ретінде қолданыстағы
телекоммуникациялық инфрақұрылымды жаңғыртуды қажет етеді.
Журналдың шыққан жылы:
2020
Журнал нөмірі:
2(78)
Тақырып: Экономикалық ғылымдар