Аңдатпа: 
                    
                
                Мақалада мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі, оның құрылымы мәселесі қарастырылған ғылыми-педагогикалық көздерге талдау жасалған. Құзыреттілік өзара байланысқан мотивация, теориялық білім, тәжірибелік дағды, инетгралды сипаттама ,тұлғаның кәсіби сапасы және рефлексияға негізделген. Биология пән мұғалімінің кәсіби құзыреттілігінде мотивациялы-құндылық, когнитивті-әрекетті және тұлғалы-рефлексті компоненттерін бөліп алады
Мақала ашу
                    
                    Журналдың шыққан жылы:                     
                        2016                    
                
                
                    
                    Журнал нөмірі:                     
                        3(63)                    
                
                
                    
                    Тақырып:                     Педагогика және психология
                
                
            
            
 Қазақ
 English
 Русский