Ғылыми журнал

Инновациялық Еуразия университетінің Хабаршысы

Редакциялық алқаның қарауына мақала беру және рецензиялау

+7 (7182) 31-64-83

journal@ineu.edu.kz

Артқа

Мақалалар мұрағаты

Фильтрлар:

4(96)

Тазарту

Оқытудағы психологиялық кедергілер: білім беру ойындары арқылы жеңу
Аңдатпа: Зерттеу бұл кедергілер оқушылардың мотивациясы мен белсенділік деңгейін төмендету арқылы оқу процесін айтарлықтай қиындатады. Бұл мақалада студенттердің білім беру ортасындағы психологиялық кедергілері, соның ішінде қателіктерден қорқу, мазасыздық, сенімсіздік жəне коммуникативті қиындықтар қарастырылады. Білім беру ойындарының əсерін осы қиындықтарды жеңудің инновациялық əдісі ретінде зерттеу. Педагогикалық тəжірибені талдауды, сондай-ақ ойын тəсілінің тиімділігін растайтын шетелдік жəне отандық зерттеулердің мысалдарын қамтиды. Зерттеу нəтижелері рөлдік ойындар, топтық тапсырмалар жəне кейс əдістері сияқты ойын технологиялары студенттерге өздерін сенімді сезінуге, жаңа коммуникативтік стратегияларды үйренуге жəне командада өзара əрекеттесу дағдыларын дамытуға көмектесетінін көрсетеді. Ойындарды пайдалану мазасыздық деңгейін төмендетуге, көңіл-күйді жақсартуға жəне оқудың қолайлы атмосферасын қалыптастыруға ықпал етеді, нəтижеден оқу процесіне баса назар аударады. Зерттеу нəтижелері оның тиімділігін арттыру жəне студенттердің толыққанды дамуы үшін қолайлы орта құру үшін білім беру процесіне ойын əдістерін енгізу қажеттілігін көрсетеді.
Журналдың шыққан жылы: 2024
Журнал нөмірі: 4(96)

Қазақстан Республикасының тұтас үйлесімді дамуы үшін дербес кəсіби жауапсыздық мəселелері
Аңдатпа: Қазақстанда Мемлекеттік басқарудың барлық деңгейлерінде, ең бастысы, білім беру қызметі саласында сындарлы, жүйелі, сапалы, функционалдық зиян келтіретін декларативті, құрылымдық, сандық, цифрлық тəсілдер басым. Біртұтас, диалектикалық ойлаудың білімі мен мəдениетін түсінбеу, білмеу немесе елемеу субъектілердің кəсіби жəне лауазымдық жауапсыздығын, алаяқтықты, сыбайлас жемқорлықты, инфляцияны, елдегі əлеуметтік шиеленісті арттырады. Дербес кəсіби жауапсыздық проблемаларын шешу контекстінде елдің негізгі субъектілерінің ұстанымы мен функцияларын қайта қарастыру жəне қайта бағалау. Нақтыдан абстрактіліге, абстрактіліден нақтыға көтерілудің диалектикалық əдістері, функционалды-символдық бейнелердің алыпсатарлық тілі. Халықтың əлеуетін ашу мен іске асыруды қамтамасыз ету, елдің біртұтас, жүйелі дамуының тиімділігі үшін мемлекеттік басқару, ғылым, мəдениет жəне жоғары білім беру жүйелерінің нақты лауазымды тұлғалары басты жауапкершілікте болады деп бекітіледі. Бірқатар мемлекеттік құжаттарды талдау нəтижесінде, əдетте, логикалық талдау мен терең проблемаларды қоюға зиян келтіретін жобалық мазмұн басым болатындығы, объективті, сапалы, функционалды-жүйелік əдістер, принциптер, қазіргі заманғы ойлау мəдениеті мен субъектілердің өзара əрекеттесу тəсілдері іс жүзінде қолданылмайтындығы анықталды. Құжаттар ашық емес, декларативті парадигманы қолданады, бұл қызмет нормаларын біржақты түсінуді жəне қолдануды қиындатады. Ел дамуының инновациялық тұжырымдамалық моделі ұсынылады, негізгі стратегиялық субъектілердің кəсіби жауапсыздығының негізгі проблемасы қойылады – интроспекцияға, өзін- өзі тəрбиелеуге, өзін-өзі ұйымдастыруға, инновациялық технологиялар мен түпкілікті тұтыну өнімдерін бірлесіп құру жəне игеру логикасындағы позициялық-функционалдық өзара іс- қимылға рефлексивті қабілеттердің жеткіліксіздігі. Мəселені шешудің нақты шарттары мен шаралары келтірілген.
Журналдың шыққан жылы: 2024
Журнал нөмірі: 4(96)

Сандық технологиялардың мұғалімдердің жұмысқа деген қанағаттанушылығына əсерін зерттеу
Аңдатпа: Қазіргі білім беру ортасы сандық технологияларды белсенді түрде енгізіп келеді, бұл оқыту тиімділігі нарттыратыны даусыз. Алайда, осының қатар, мұғалімдер үшін ақпараттық артық жүктеме, үнемі жаңа құралдарды меңгеру қажеттілігі жəне жұмыс жағдайының жылдам өзгеруіне бейімделу сияқты жаңа қиындық тартуындайды. Бұлның бəрі кəсіби жанудың дамуына жəне нəтижесінде жұмысқа деген қанағаттанушылықтың төмендеуіне əкелуі мүмкін. Бұл зерттеу білім беру процесінде сандық технологияларды қолданумен мұғалімдердің жұмысқа деген қанағаттанушылық деңгейі арасындағы байланысты зерттеуге бағытталған. Зерттеу барысында келесі сұрақтар қарастырылды: Сандық технологиялардың əртүрлі түрлері (онлайн платформалар, мобильді қосымшалар, виртуалдышындық жəне т.б.) мұғалімдердің жұмысқа деген қанағаттанушылығына қалай əсеретеді? Сандық технологияларды қолданумен байланысты қандай факторлар кəсіби жану деңгейін жоғарылатуға, алқандайлары төменде тугеықпал етеді? Мұғалімдердің сандық сауаттылығы олардың жұмысқа деген қанағаттанушылығында қандай рөлат қарады? Қойылған мақсат қажету үшін сауалнама, сұхбат, бақылау жəне құжаттарды талдауды қамтитын зерттеу əдістерінің жиынтығы қолданылды. Зерттеу нəтижелері сандық технологияларды қолданғанда мұғалімдердің жұмысқа деген қанағаттанушылығына əсерететінең маңызды факторларды анықтауға, сондай-ақ мұғалімдердің кəсіби əл-ауқатынарттыру мақсатында білім беру процесінде сандық технологияларды пайдалануды оң тайландыру бойынша ұсыныстар əзірлеуге мүмкіндік береді.
Журналдың шыққан жылы: 2024
Журнал нөмірі: 4(96)

Инновациялық білім беру технологиялары саласындағы педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру
Аңдатпа: Қазіргі уақытта білім беру жүйесінде сабақты ұйымдастырудың дəстүрлі құралдары жеткіліксіз, сондықтан білім алушылардың практикалық дағдыларын, білімі мен ақыл-ой қабілеттерін тиімді дамытуға бағытталған əдістер мен əдістердің жиынтығын пайдалануға негізделген инновациялық өнімдерді белсенді пайдалану мəселесі туындады. Біліктілікті арттыру жүйесінде шектеулі мерзімде маңызды мəселені – білім беру процесінде ат технологияларын қолдануға қол жеткізуге мүмкіндік беретін курстардың құрылымы мен мазмұнын əзірлеу қажет. Мақала онлайн оқытуда инновациялық білім беру технологияларын қолдану бойынша педагог қызметкерлердің біліктілігін арттырудың мақсаттары мен міндеттеріне арналған. Мақалада талдау, синтез жəне дедукция əдістері қолданылды. Жоғары оқу орындарында біліктілікті арттырудың қолданыстағы үлгілері егжей-тегжейлі сипатталған. Автор жүргізген педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру курстарын өткізу қажеттілігін талдаудың практикалық нəтижесі педагогтардың онлайн оқытуда инновациялық білім беру технологияларын қолдану саласында əзірленген оқыту бағдарламасы болды. Оқыту бағдарламасында негізгі танымдық құрамдас бөліктен басқа, интерактивті мультимедиялық тапсырмалар мен жобалар жүйесі ұсынылған, олардың мазмұны алынған білім мен дағдыларды біліктілікті арттыру курстарының тыңдаушыларының кəсіби қызығушылық саласына көшіру бойынша өзіндік жəне шығармашылық жұмысты ынталандырады.
Журналдың шыққан жылы: 2024
Журнал нөмірі: 4(96)

«Электр жəне магнетизм» бөлімін бейінді оқытуда элективті курс ұйымдастырудың маңызы
Аңдатпа: Негізгі мəселе: мақалада жалпы орта мектептің 10-сынып оқушыларын бейіндік оқыту үшін "электр жəне магнетизм" бөлімі бойынша элективті курсты ұйымдастырудың маңызы көрсетілген. Физика бойынша бөлінген сағаттарда тақырып толығымен игерілмегендіктен, элективті курсты ұйымдастыру өзекті мəселе болып табылады. Бұл элективті курстар белгілі бір дəрежеде болашақ түлекке мамандық таңдауда көмектеседі, білімін тереңдете отырып, университетке түсуге көмектеседі. Мақсаты: тақырып аясында зерттеу жүргізген отандық жəне шетелдік ғалымдардың еңбектерін талдай отырып, бүгінгі таңда физикаға байланысты мамандықтарға сұраныс артып келе жатқандығы жəне физикаға бейіндік оқыту мектептің жоғарғы сыныптарында басталуы керек екендігі белгілі болды. Əдістері: элективті курстың сұраныс дəрежесін жəне курсты ұйымдастырудағы қандай кедергілерді анықтау мақсатында сауалнама жасалды, Шымкент қаласындағы №138 мектептің 10-11 сынып оқушылары мен əртүрлі орта мектептердің физика мұғалімдерінің сауалнамасының нəтижелері көрсетілді. Сауалнама нəтижелері бойынша "электр жəне магнетизм"тарауы бойынша элективті курсты ұйымдастыру қажеттілігі анықталды. 10-сынып үшін "электр жəне магнетизм" бөлімі бойынша элективті курс жасалғаны баяндалды. Нəтижелер жəне олардың маңыздылығы: осы мақсаттар мен міндеттерді орындау арқылы түлек өз бағытын таңдауға əсер етуі мүмкін. Мамандық туралы шешім қабылдап қана қоймай, қазіргі уақыттағы басты мəселе – сағат тапшылығы мəселесін шешу. Орта мектепте физиканы оқуға арналған сағаттардың жетіспеушілігін Электротехника бойынша факультативтерді əзірлеу арқылы өтеуге болады, олардың негізгі мақсаты кəсіби бағдарланған міндеттерді шешу жəне кəсіби бағдарланған зертханалық жұмыстар мен жобаларды орындау болып табылады.
Журналдың шыққан жылы: 2024
Журнал нөмірі: 4(96)