Аңдатпа: 
                    
                
                Осы жұмыста Қазақстанның ауыл шаруашылығы экономикасындағы ақпараттық- маркетингтік жүйенің құрылуы мен қалыптасуы баяндалады. «Қазагромаркетинг» АҚ қызметіне талдау жасалған, сонымен қатар ауылдық ақпараттық- консультациялық орталықтарды жетілдіру мен тармақталған аймақтық желіні дамыту бойынша жаңа бағыттар ұсынылған.
Мақала ашу
                    
                    Журналдың шыққан жылы:                     
                        2015                    
                
                
                    
                    Журнал нөмірі:                     
                        2(58)                    
                
                
                    
                    Тақырып:                     Экономикалық ғылымдар
                
                
             
             Қазақ
 Қазақ English
 English Русский
 Русский