Аңдатпа:
Мақалада мектептегі білімде қолданылатын негізгі құзыреттер қарастырылған, негізгі құзыреттердің авторлық жіктелімі ұсынылған. Авторлар ынта – тапсырма тұжырымы – ақпарат көзі – есеп түрі сияқты құзыреттілікке бағытталған тапсырмалардың құырылымын талдаған, орыс тілі бойынша дәстүрлі тапсырмаларды құзыреттілікке бағытталған тапсырмаларға өзгерту практикалық мысалдармен көрсетілген.
Мақала ашу
Журналдың шыққан жылы:
2014
Журнал нөмірі:
1(53)
Тақырып: Қоғамдық ғылымдар
Түйінді сөздер: құзыреттілік тәсіл, ынтымақтастықта оқыту, коммуникативті-бағдарланған тапсырмалар, орыс тілі