Қазіргі білім беру ортасы сандық технологияларды белсенді түрде енгізіп келеді, бұл оқыту тиімділігі нарттыратыны даусыз. Алайда, осының қатар, мұғалімдер үшін ақпараттық артық жүктеме, үнемі жаңа құралдарды меңгеру қажеттілігі жəне жұмыс жағдайының жылдам өзгеруіне бейімделу сияқты жаңа қиындық тартуындайды. Бұлның бəрі кəсіби жанудың дамуына жəне нəтижесінде жұмысқа деген қанағаттанушылықтың төмендеуіне əкелуі мүмкін. Бұл зерттеу білім беру процесінде сандық технологияларды қолданумен мұғалімдердің жұмысқа деген қанағаттанушылық деңгейі арасындағы байланысты зерттеуге бағытталған. Зерттеу барысында келесі сұрақтар қарастырылды: Сандық технологиялардың əртүрлі түрлері (онлайн платформалар, мобильді қосымшалар, виртуалдышындық жəне т.б.) мұғалімдердің жұмысқа деген қанағаттанушылығына қалай əсеретеді? Сандық технологияларды қолданумен байланысты қандай факторлар кəсіби жану деңгейін жоғарылатуға, алқандайлары төменде тугеықпал етеді? Мұғалімдердің сандық сауаттылығы олардың жұмысқа деген қанағаттанушылығында қандай рөлат қарады? Қойылған мақсат қажету үшін сауалнама, сұхбат, бақылау жəне құжаттарды талдауды қамтитын зерттеу əдістерінің жиынтығы қолданылды. Зерттеу нəтижелері сандық технологияларды қолданғанда мұғалімдердің жұмысқа деген қанағаттанушылығына əсерететінең маңызды факторларды анықтауға, сондай-ақ мұғалімдердің кəсіби əл-ауқатынарттыру мақсатында білім беру процесінде сандық технологияларды пайдалануды оң тайландыру бойынша ұсыныстар əзірлеуге мүмкіндік береді.
Мақала ашу
Аңдатпа:
Журналдың шыққан жылы:
2024
Журнал нөмірі:
4(96)
Тақырып: Педагогика және психология