Ғылыми журнал

Инновациялық Еуразия университетінің Хабаршысы

Редакциялық алқаның қарауына мақала беру және рецензиялау

+7 (7182) 31-64-83

journal@ineu.kz

Артқа

Мақалалар мұрағаты

Фильтрлар:

3(59)

Тазарту

Кәсіпорындағы дағдарысты диагностика жасауды жетілдіру
Аңдатпа: Бұл мақалада нақты кәсіпорынға қатысты дағдарысқа қарсы жағдайларға диагностика жасаудың үрдістері зерттелген. Дағдарыс жағдайларына диагностикасының үрдісі мен кәсіпорынның тақырау жағдайы зерттелген, сонымен қатар кәсіпорынның қаржылық-экономикалық әлсіздігі мен заңнамасы жайлы гипотезаны шынайылығы мен ұсынудың бағасындағы дағдарысқа қарсы басқарудын ерекшеліктері айкындалған.
Автор: Е.Г. Титова
Журналдың шыққан жылы: 2015
Журнал нөмірі: 3(59)

Автомобиль жолдары – Қазақстан Республикасының көліқтік-коммуникациялық кешеңінің элементі
Аңдатпа: Осы мақалада Қазақстан Республикасының автомобиль жолдары дамуы сұрағы қарастырылған. Автомобиль жолдары дамуы қазіргі жағдайда талдауы өткізілген. Сонымен қатар автомобиль жолдарының дамуы аймақтық экономикаға әсерлігі.Автомобиль жолдарын дамуы жетілдіру жолдары ұсынылған.
Журналдың шыққан жылы: 2015
Журнал нөмірі: 3(59)

Коммерциялық банк несие портфелмен басқару: мәселелері және шешу жолдары
Аңдатпа: Бүгiн коммерциялық банктiң несие портфелiмен басқару несие қызметiнің маңызды сұрағын болып көрiнедi. Мақалада коммерциялық банктiң несие портфелiн басқарудың негiзгi сұрағын таныстырылған және оның шешiмi бойымен шараларды сипаттама берілген
Журналдың шыққан жылы: 2015
Журнал нөмірі: 3(59)

Өнеркәсіптік кәсіпорындардағы еңбектік әрекетінің мотивациясының құрылу принциптері
Аңдатпа: мақсатты индикатор өңдеу өнеркәсібінің кәсіпорындарындағы өнімділікті екі есе арттыру болып табылады. Еңбек өнімділігінің дамуының қарқынды факторларының бірі еңбектік әрекетті тиімді ынталандыру (мотивация) болып табылады. Бұл мақалада адамдық ресурстарды ынталандырудың әртүрлі концепцияларында бейнеленген өнеркәсітік кәсіпорындарындағы еңбектік әрекетті ынталандырудың құрылу принциптері қарастырылған.
Автор: И.В. Маркина
Журналдың шыққан жылы: 2015
Журнал нөмірі: 3(59)

ҚР-ның ұлттық экономикасында аймақтың рейтингтік көрсеткіштерін пайдалану тәжірибесі (Павлодар облысының мысалында)
Аңдатпа: Осы мақалада негізгі әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштер бойынша республика аймақтары рейтингтік бағаланды. Елдің жалпы аймақтық өнімінде аймақтардың салмақтық үлесі бойынша саралау жүргізілді. Рейтингтік орындарды салыстырмалы талдау негізінде аймақтың бәсекеге қабілеттілігінің өсуін тежейтін себептер анықталды.
Журналдың шыққан жылы: 2015
Журнал нөмірі: 3(59)

Инновациялық даму компания Павлодар облысының ұйымдастыру-экономикалық аспектілері
Аңдатпа: Мақала Павлодар облысының инновациялық әлеуетін талдау бағалау нәтижелерін сипаттайды. Енді елдің инвестициялық тартымдылығын тұрғысынан, бұл облыстың әлеуметтік- экономикалық дамуының бәсекеге қабілетті отандық қорын қалыптастыру маңызды міндет, инновациялық басқарушылық шешімдер дамуын талап ететін шешім енгізіледі. Жаңа ғылыми білім, өнімдер, технологиялар, қызметтер, құрал-жабдықтар, кадрларды даярлау, өндірісті ұйымдастыру көрініс инновациялар, барлық экономикалық дамыған елдерде ірі бәсекеге қабілетті факторы болып табылады. Жаңа ғылыми білім, өнімдер, технологиялар, қызметтер, құрал-жабдықтар, кадрларды даярлау, өндірісті ұйымдастыру көрініс инновациялар, барлық экономикалық дамыған елдерде ірі бәсекеге қабілетті факторы болып табылады.
Журналдың шыққан жылы: 2015
Журнал нөмірі: 3(59)

Павлодар облысының әлеуметтік сала ерекшеліктерің басқару
Аңдатпа: Осы мақалада Павлодар облысының әлеуметтік саласын басқаруды бағалады. Негізгі әлеуметтік көрсеткіштердің талдау негізінде осы саладағы облысының күшті және әлсіз жақтарын анықтады, сондай-ақ, тұтастай алғанда өңірдің дамуына әсер мүмкіндіктер мен қауіп-қатерлер анықталды. Өзгеріп отыратын әлеуметтік және экономикалық қарым-қатынастар, мәселелері аймақтық әлеуметтік кешенін басқару және дамыту байланысады. Олардың шешімі әлеуметтік реформалары, сонымен қатар Қазақстандағы әлеуметтік-саяси жағдайды қалыпқа ғана емес байланысады
Журналдың шыққан жылы: 2015
Журнал нөмірі: 3(59)

Қазіргі күй және РК фармацевтической саласының дамуының болашақтары
Аңдатпа: Бұл мақалада Қазақстан Республикасының қазіргі кезеңдегі фармацевтикалық саласының сипаттамасы, отандық медициналық препараттарды жасау сипаттамасы және отандық фармацевтикалық жасаушылардың шетелдік жасаушылармен өзара әрекеттесуі қарастырылған. Фармацевтика өнеркәсібін дамыту үшін негізгі әлеуметтік көрсеткіштер мен бағдарламалар талдау негізінде, фармацевтикалық өнеркәсіп ағымдағы жай-күйі сипатталған және нарықтың осы секторының өтіп жатыр өзгерісте. Талдау негізінде мақала анық ішкі нарықта отандық өнімдердің ұстанымын көрсетеді. Бұл мақала сол оған фармацевтикалық өнеркәсіпті одан әрі дамыту үшін еліміздің қолданыстағы қолайлы жағдайлар жатады.
Автор: Э.В. Ким
Журналдың шыққан жылы: 2015
Журнал нөмірі: 3(59)

Қазақстан Республикасын кластерлік дамытудың проблемалық аспектілері
Аңдатпа: Бұл мақала кластерді дамыту, Қазақстан Республикасындағы кластерлерді дамытуға кедергі проблемалық аспектілері артықшылықтарын талқылайды. Статистикаға сәйкес, Қазақстанда әлі күнге дейін күрт инновациялық пайдалану шақырады бәсекелік орта қалыптастыру үшін компаниялардың инновациялық белсенділігін және тиімділігін арттыру алмады. Негізгі проблемаларды арасында білікті кадрлар жетіспеушілігін, көліктік және инженерлік инфрақұрылымының жеткіліксіз сапасы мен қол жетімділігін, кластердің институционалдық даму деңгейі төмен, сыртқы нарықтарға қол шектеулі жатқызуға болады. Сондықтан, ол ынтымақтастық байланыстарды және ынталандыру тетіктерін даму деңгейін, өндірістің технологиялық жабдықтар мен ұйымдастыру деңгейін, сапасын және жеткізілетін өнімдер мен қызметтердің технологиялық деңгейде, оның ішінде жеткізушілермен, бәсекеге қабілеттілік деңгейін салыстыру үшін маңызды болып табылады.
Журналдың шыққан жылы: 2015
Журнал нөмірі: 3(59)

Қазақстан Республикасының өнеркәсiптiк кәсiпорындарын маркетингтiң жүйесiн басқарудың тұжырымдамалық негiзi.
Аңдатпа: Осы мақалада қаралған Қазақстан Республикасының өнеркәсiптiк кәсiпорындарының маркетингтiң жүйенiң басқаруының негiздерiн теориялық аспектiлер. Үшiн маркетинг жоспарлауы әбден көкейкестi кәсiпорын болғандықтан. Әдеттегiдей өнеркәсiптiкке, сонымен қатар тұтынушы нарығында, ұсыныс сұранысты асады, демек әр нақты тұтынушыда күрестi жүредi. Сату көлемi, сатып алушыларды санды өсумен және нарық сатушыларда ол өз сатып алушыларды зерттеуде қажеттiлiк туындайды - сатып алуға, уәждеменiң жанында олардыңның қажеттiлiгi, мiнез-құлық. Әр сатушы, тұтынушы зерделенiп, сату мүмкiндiк туғызатын (сатушының мiнез-құлығын ереже) стандартты үлгi құруға тырысады.
Автор: Қабиев.Т.К
Журналдың шыққан жылы: 2015
Журнал нөмірі: 3(59)